Klacht Broekhuis Opel: Private lease wordt niet geleverd en continu uitgesteld zonder communicatie.

Klachtnummer
# 611761
Gebruiker
Andre_consumentenbond
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Fors Kuga private lease wordt niet geleverd. Zou in januari 2022 geleverd worden, is uitgesteld naar maart, vervolgens april, juni, augustus en staat nu op eind oktober. Totaal niet betrouwbaar, communicatie is slecht en er worden geen passende tussenoplossingen aangeboden voor onze gezinssituatie. En dan heb ik iedere keer zelf het contact moeten zoeken en opties aangeboden ter overbrugging, vanuit Broekhuis zelf is er nul initiatief en nagenoeg geen communicatie. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de extra kosten die we nu hebben gedurende de extra levertijd (onderhoud eigen auto, benzine ipv elektrisch rijden).

Gewenste oplossing

Auto snel leveren. Of passende tussenoplossing bieden, hybride rijden voor gezin van 5 personen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Broekhuis Opel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Broekhuis Opel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen