Wij vinden dat Broekhuis Opel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Broekhuis Opel: Slechte service, communicatie en nazorg!!
Details
Klacht
Na de koop van een auto bij dit bedrijf kwam ik erachter dat een optie (keyless entry) vermeld in de advertentie niet aanwezig was. Volgens de verkoper was er helaas een fout gemaakt in de beschrijving. Achteraf inbouwen was niet mogelijk en excuses. Ik snap dat het achteraf toevoegen niet viel te realiseren, maar vanuit Broekhuis verder geen enkele tegemoetkoming. Zelf heb ik om een krik gevraagd die nog ontbrak. Daar zou men naar kijken, maar vervolgens nooit meer wat gehoord. Slechte service en communicatie! Voor mij geen een auto meer van Opel Broekhuis Zwolle.Gewenste oplossing
Dat zij mij alsnog een originele Audi krik leveren die bij het model past wat ik gekocht heb. En een excuus voor de slechte service is op zijn plaats.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.