Opgelost door Broekhuis Opel: Slechte service, communicatie en nazorg!!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 579761
Gebruiker
J.H. Broekarts
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na de koop van een auto bij dit bedrijf kwam ik erachter dat een optie (keyless entry) vermeld in de advertentie niet aanwezig was. Volgens de verkoper was er helaas een fout gemaakt in de beschrijving. Achteraf inbouwen was niet mogelijk en excuses. Ik snap dat het achteraf toevoegen niet viel te realiseren, maar vanuit Broekhuis verder geen enkele tegemoetkoming. Zelf heb ik om een krik gevraagd die nog ontbrak. Daar zou men naar kijken, maar vervolgens nooit meer wat gehoord. Slechte service en communicatie! Voor mij geen een auto meer van Opel Broekhuis Zwolle.

Gewenste oplossing

Dat zij mij alsnog een originele Audi krik leveren die bij het model past wat ik gekocht heb. En een excuus voor de slechte service is op zijn plaats.
Geboden oplossing
Inmiddels heeft Broekhuis Zwolle excuses aangeboden en beloofd een originele krik toe te zenden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Broekhuis Opel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Broekhuis Opel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen