Klacht Brommeronderdelenshop.nl: Geen reactie na talloze mails

Klachtnummer
# 142497
Gebruiker
jdemeijer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst op 30 november 2015
Deze heb ik op dezelfde dag betaald via een bankoverschrijving.
Tot op heden staat in de status van de bestelling dat ik niet betaald heb!
Na verschillende emails te hebben verstuurd krijg ik geen reactie van dit bedrijf.
Graag zou ik mijn geld terug zien en ergens anders bestellen , ik kan dit bedrijf niet bellen omdat er geen telefoonnummer vermeld staat op de website.

De oplossing

Graag zou ik mijn geld terug zien en ergens anders bestellen , ik kan dit bedrijf niet bellen omdat er geen telefoonnummer vermeld staat op de website.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Brommeronderdelenshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Brommeronderdelenshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen