Klacht Bronovo: Ik neem het Bronovo kwalijk dat ze mij naar huis hebben gestuurd met een verhoogde bloeddruk.

Drammer

Ongeveer vijf jaar geleden heeft het ziekenhuis Bronovo in Den Haag mij naar huis gestuurd na een onderzoek op de Spoedeisende Hulp (SEH). Ik lag hier omdat ik thuis ademhalings- en hartproblemen had. Ik zweette enorm, had het benauwd en viel bovendien regelmatig weg. Veel ging langs me heen. Ik had daarom 112 gebeld. Uit het onderzoek was gebleken dat ik een verhoogde bloeddruk had. Vier jaar later heb ik de ambulance weer laten komen want ik had dezelfde problemen. Alweer is een onderzoek gedaan op de SEH en ook toen had ik een verhoogde bloeddruk. Tot mijn verbazing ben ik weer ontslagen en naar huis gestuurd met een verhoogde bloeddruk.

Twee maanden geleden heb ik een black-out gehad. Ik ben voorover gevallen op een beeldje en kan niet meer zien door mijn linker oog. Na een onderzoek op de SEH van ziekenhuis Leyenburgh eveneens in Den Haag, is gebleken dat ik nog steeds een verhoogde bloeddruk heb. Mijn cardioloog viel zo wat van zijn stoel van verbazing toen ik heb verteld van de behandeling (eigenlijk geen behandeling) door Bronovo. Nu heb ik medicatie voor mijn hart. Mijn ademhaling is normaal en mijn hart stabiel.

Waarom hebben de artsen van Bronovo niets ondernomen om mijn hart stabiel te krijgen? Ik neem het ze zeer kwalijk. Vooral nu ik het zicht van mijn linker oog door hen kwijt ben.

Vergoeding voor een prothese en voor de emotionele schade die ik heb geleden.

Wij vinden dat Bronovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bronovo?