Opgelost door Broodje van Dijk Arnhem: Een maaltijd die opnieuw en kosteloos dient te worden bezorgd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 290215
Gebruiker
A M J Heuvelmans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Maandag 22 januari een bestelling geplaatst om 17:30 voor de tijd ZO SPOEDIG MOGELIJK! Niets is minder waar de bestelling kwam pas om 19:00 !
Eten snel opgegeten ik had heel erge honger. Eten was ook nog lauw/koud ! Naar de zaak gebeld via 026 - 7024552. Kreeg constant te horen spreek een bericht in na de toon. Dit wel 8x gebeld !!!

De oplossing

Voor het erge wachten als compensatie 1 blikje chocomel
Plus omdat de maaltijd lauw/koud uitviel graag een WARME maaltijd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Broodje van Dijk Arnhem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A M J Heuvelmans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrijf heeft mij opgebeld en zij boden mij een tegoedbon aan t.w.v. €`20,--. Dat ging als volgt: ik moest een bestelling plaatsen en dan doen alsof ik contant betaalde. Zij regelden de afhandeling en dit vond ik echt super! Dank je wel Broodje van Dijk!!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Broodje van Dijk Arnhem?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen