Wij vinden dat Brookhuis Benelux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Brookhuis Benelux: Slecht exemplaar, niet het eerste en uiterst slechte klantenservice.
Details
Klacht
In juli 2019 een luchtkwaliteitsmeter,PCE-RCM 11 gekocht met, volgens de website 2 jaar garantie; geen indicatie dat er geen twee jaar zou zijn op de factuur.https://www.pcebrookhuis.nl/klantenservice/retour-reparatie/
Indien u een product aanschaft via PCE Brookhuis heeft u een wettelijke garantieperiode van 2 jaar na levering van het product, tenzij anders staat aangegeven. Lees meer over onze garantietermijn in onze algemene voorwaarden. Sommige producten hebben een aangepaste garantietermijn, informeer hiervoor bij één van onze medewerkers.
net na een jaar begon het instrument kuren te vertonen.
Brookhuis verzint nu allerhande uitvluchten en beroept zich op slechts 1 jaar garantie; de meter zou niet aan de buitenlucht blootgesteld mogen worden, zou niet in de buurt van een ventilator mogen staan, waar niets over te vinden is in de handleiding en meer van dat.
Gewenste oplossing
Een instrument van 225,- Euro, incl. btw en verzendkosten, dat achteraf slechts een garantie zou hebben van 1 jaar, geeft te denken, evenals het voorstel om een nieuw apparaat te kopen met 20% korting, terwijl hetzelfde apparaat dat nu 315,- Euro kost is ronduit een sigaar uit eigen doos.Het hoeft geen betoog dat voorafgaande aan de klacht op dit medium te melden er een uitgebreide mail- en telefoonwisseling heeft plaatsgevonden met het bedrijf Brookhuis, waarbij aangetekend kan worden dat regelmatig moest worden geappelleerd voordat er een antwoord kwam.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.