Opgelost door BROTHERSBAG.: Mondkapjes voldoen niet aan de beschrijving en zo te zien worden slechte recensies niet geplaatst

C. Onsument

Ik heb bij Brothers Bag 2 mondkapjes besteld a €4,95 per stuk. Op de site stond dat de toplaag van soft cotton was. En er waren 10 zeer goede recensies over het mondkapje en de levering was snel, wat mij deed besluiten deze te kopen . Voor 16:00u besteld volgende werkdag bezorgd, bleek nadat ik besteld had 2-4 dagen te worden. Ze waren er met 2 dagen. De mondkapjes vielen erg tegen, ze waren 1-laags en geen katoen te bekennen en de randen onafgewerkt. Heb een recensie geschreven, maar deze is zonder vermelding van reden niet geplaatst. Zo te zien worden alleen 5 sterren recensies geplaatst.Via contact wordt ook niet gereageerd. Inmiddels staan er heel andere, zo te zien betere mondkapjes op de site voor dezelfde prijs, maar de recensies zijn nog dezelfde als bij de aan mij geleverde mondkapjes. Ik vind dit geen eerlijke handel en misleiding.

Ik zou graag mondkapjes ontvangen met een soft cotton toplaag, zoals besteld en ook recensies met minder dan 5 sterren geplaatst zien.
Ik heb 2 betere 2-laags mondkapjes gekregen en mijn recensie is geplaatst. Ik ben zeer tevreden met de oplossing en de snelheid waarmee dit afgehandeld is.

BROTHERSBAG.
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over BROTHERSBAG.?