Klacht Brouwmarkt.nl: beugelflessen

hans

In oktober 2013 kochten wij bij de firma brouwmarkt flessen met beugels. Volgens ons pasten de beugels niet op de flessen. Bij brouwmarkt bleek dat we te voorzichtig waren en ze wel pasten. Prima vonden wij en maakten de afspraak dat het zakje met beugels met een volgende bestelling mee zou komen. In 2014 hadden wij voor de inmaak weer spullen nodig en mailden erbij dat het zakje met beugels mee zouden komen. De bestelling kwam maar de beugels niet. Wel vond ik vreemd dat mijn account ineens verdwenen was. Maar ik dacht mijn zakje beugels zijn aan de kant gelegd. Omdat het te lang begon te duren zet ik in 2015 meer druk erachter. Maar nu is het verhaal te lang geleden. Ik denk dat het zakje met mijn naam erop is verdwenen.Ik voel me gewoon opgelicht, bestolen. Dit klinkt wat overdreven, maar ik heb wel het gevoel. Ik koop er ook niks meer. Het vertrouwen is weg, vooral omdat je altijd vooruit betaald.

Ik verwacht dat ze het zakje vinden en nu opsturen en een excuus lijkt me ook wel op zijn plaats.

Wij vinden dat Brouwmarkt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Brouwmarkt.nl?