Klacht Brouwmarkt.nl: Klant is koning maar niet bij Brouwmarkt/Braumarkt

Klachtnummer
# 322905
Gebruiker
Mmw Datkanjet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij deze leverancier zijn glazen inmaakpotten besteld met daarbij door het bedrijf aanbevolen deksels. De schroiefdeksels sluiten echter niet naar behoren, draaien door wat pas duidelijk werd toen er kokendhete jam op mijn pols kwam.

Het bedrijf heeft kenbaar gemaakt de klacht te hebben geregistreerd maar er is nog niet één adequate reactie gekomen:
- geld terug;
- andere deksels leveren die wel goed sluiten;
- uberhaupt bij je klant eens horen hoe het ermee is;
- in elk geval spijt betuigen en beterschap beloven, das nog wel het minste.

Wat wel terug blijft komen in mijn mailbox zijn de reclameberichten van dit bedrijf. Geautomatiseerd, dat snap ik, maar wel vervelend dat daar blijkbaar veel energie in wordt gestoken en in een toch eenvoudig op te lossen klacht geen enkele.

Klantenservice is zelfs, bewust of onbewust, niet meer te bereiken voor mijn mailadres.

De oplossing

Deksels toesturen die wel goed passen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Brouwmarkt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Brouwmarkt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen