Opgelost door Brouwmarkt.nl: Klantenservice reageert helaas niet.

content Opgelost
M.D. Teders

Eind augustus kocht ik een sappan bij Brouwmarkt, maar het klemmetje/kraantje aan het uiteinde van de slang waarmee je (kokend!) sap aftapt bleek de slang niet goed af te kunnen sluiten, wat een hachelijke eerste kooksessie opleverde. Begin september vulde ik het webformulier van de klantenservice van Brouwmarkt in; geen reactie. 18 september nog maar eens gemaild, en toen kreeg ik de melding dat een reactie door extreme drukte iets langer op zich liet wachten. Kan gebeuren, en netjes dat ze het even terugkoppelen, maar 14 oktober toch nog maar eens gemaild of ze inmiddels al een oplossing voor me hadden; helaas wederom geen reactie. Ik zal ze eerdaags bellen, kijken of dat helpt, maar kan Brouwmarkt.nl op basis van deze ervaring helaas (nog) niet aanbevelen.

Ik ontvang graag een klemmetje/kraantje dat wel functioneert.

Wij vinden dat Brouwmarkt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

M.D. Teders
Ik weet niet of het door de plaatsing op KlachtenKompas komt maar 2 november ontvig ik een mailtje met excuses voor de zeer late reactie, en de melding dat een nieuw slang/knijpersetje naar me onderweg was. Inmiddels ontvangen en het knijpertje werkt! Ik moest wat geduld opbrengen maar nu is het probleem alsnog prima opgelost.

Ook een klacht indienen over Brouwmarkt.nl?