Opgelost door Brouwmarkt.nl: Klantenservice reageert helaas niet.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 329254
Gebruiker
M.D. Teders
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind augustus kocht ik een sappan bij Brouwmarkt, maar het klemmetje/kraantje aan het uiteinde van de slang waarmee je (kokend!) sap aftapt bleek de slang niet goed af te kunnen sluiten, wat een hachelijke eerste kooksessie opleverde. Begin september vulde ik het webformulier van de klantenservice van Brouwmarkt in; geen reactie. 18 september nog maar eens gemaild, en toen kreeg ik de melding dat een reactie door extreme drukte iets langer op zich liet wachten. Kan gebeuren, en netjes dat ze het even terugkoppelen, maar 14 oktober toch nog maar eens gemaild of ze inmiddels al een oplossing voor me hadden; helaas wederom geen reactie. Ik zal ze eerdaags bellen, kijken of dat helpt, maar kan Brouwmarkt.nl op basis van deze ervaring helaas (nog) niet aanbevelen.

De oplossing

Ik ontvang graag een klemmetje/kraantje dat wel functioneert.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Brouwmarkt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.D. Teders
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik weet niet of het door de plaatsing op KlachtenKompas komt maar 2 november ontvig ik een mailtje met excuses voor de zeer late reactie, en de melding dat een nieuw slang/knijpersetje naar me onderweg was. Inmiddels ontvangen en het knijpertje werkt! Ik moest wat geduld opbrengen maar nu is het probleem alsnog prima opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Brouwmarkt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen