Klacht Brouwmarkt.nl: Niet reageren op mails en telefonische belofte niet nakomen.

Klachtnummer
# 311020
Gebruiker
L.D. van Midlum
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Ik heb via de webshop een refractometer gekocht. Bij eerste in gebruik name bleek het ding verkeerde waardes af te geven. Brouwmarkt verzocht mij het artikel op te sturen voor onderzoek; dat kostte mij € 6,95 verzendkosten (is ruim 30% van de aanschafprijs). Inmiddels heb ik het gerepareerd terug gekregen. Echter de verzendkosten heb ik niet vergoed gekregen. Op mijn vele mailtjes om uitsluitsel daarover kreeg ik geen enkele reactie! Ik heb ook telefonisch contact gezocht met het bedrijf, maar verder dan de, achteraf loze, belofte dat er de volgende werkdag (is 18 juni jl) teruggebeld zou worden kom ik niet.
Mijn vraag is: hoe moeilijk kan het zijn om op mails te reageren of gewoon doen wat je belooft?

De oplossing

Mijn klacht fatsoenlijk afhandelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Brouwmarkt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Brouwmarkt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen