Klacht Brouwmarkt.nl: Niet reageren op mails en telefonische belofte niet nakomen.

L.D. van Midlum

Ik heb via de webshop een refractometer gekocht. Bij eerste in gebruik name bleek het ding verkeerde waardes af te geven. Brouwmarkt verzocht mij het artikel op te sturen voor onderzoek; dat kostte mij € 6,95 verzendkosten (is ruim 30% van de aanschafprijs). Inmiddels heb ik het gerepareerd terug gekregen. Echter de verzendkosten heb ik niet vergoed gekregen. Op mijn vele mailtjes om uitsluitsel daarover kreeg ik geen enkele reactie! Ik heb ook telefonisch contact gezocht met het bedrijf, maar verder dan de, achteraf loze, belofte dat er de volgende werkdag (is 18 juni jl) teruggebeld zou worden kom ik niet.
Mijn vraag is: hoe moeilijk kan het zijn om op mails te reageren of gewoon doen wat je belooft?

Mijn klacht fatsoenlijk afhandelen.

Wij vinden dat Brouwmarkt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Brouwmarkt.nl?