Klacht Browproject: Ik word niet geholpen ondanks wij een overeenkomst hebben en ik volledig betaald heb

Klachtnummer
# 478097
Gebruiker
NotPleased
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een betaling gedaan van €300 voor (semi) permanente wenkbrauwen, voor deze prijs geld 1e behandeling en 2e behandeling (na 6/8 weken), mijn 2e behandeling viel in corona maatregel (lockdown) waardoor de afspraak absoluut niet door mocht gaan. Na de lockdown in verwachting geraakt en informatie opgevraagd of ik mijn wenkbrauwen kon doen tijdens de zwangerschap ( zij gaf aan dat het kon na de bevalling mits ik borstvoeding geef) nu wilt eigenaar niet meer mijn wenkbrauwen doen of €150 terugbetalen omdat zij van gedachten is veranderd. Ook heb ik geen contract met haar getekend en staat het ook niet in haar voorwaarden dat je tijdens corona en zwangerschap je geld kwijt bent. Hoe kan ik alsnog mijn geld terug krijgen?

De oplossing

Ik wou eerst graag een afspraak na de bevalling, maar nu graag het deel voor de 2e behandeling ( die nooit plaats heeft gevonden ) terug dat is €150. Zij is de overeenkomst niet nagekomen ondanks het volledige bedrag is betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Browproject hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Browproject?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen