Klacht Bruder-speelgoed.nl: Er wordt geen gehoor aan gratieverzoek gegeven.

G.E.M. de Bruin

Onze zoon een Scania betonmixer kado gedaan voor 5 dec. Binnen 1 week normaal gebruik was de bovenkant al van 1 deur af. Achteraf gezien bleek de voorkant al los te zitten, ik dacht dat dat hoorde. De reactie was dat het dan met spelen kapot is gegaan. Dus geen schrijffout.Een nieuwe deur kun je zelf bestellen. Op e-mails reageert men niet meer.Ik verwacht van een degelijk stuk speelgoed( zoals omschreven) dat er mee gespeeld kan worden, en het binnen een redelijke termijn niet stuk gaat. Hierbij merk ik aan dat het achteraf al niet goed zat.

Ik wil dat men een nieuw deurtje opstuurt.

G.E.M. de Bruin
Op de vraag of er nog een reactie te verwachten viel was het antwoord, je zult begrijpen biet de enige klant te zijn. Er zou wel ruw mee gespeeld zijn, het leek erop dat ik het verhaal gaande weg aan aan het passen was aldus het bedrijf. Enige vorm van coulance oid valt er niet te verwachten. De manier waarop er wordt gecommuniceerd is nou niet de meest klantvriendelijke. Bestellen ga ik er in ieder geval niet meer.

Ook een klacht indienen over Bruder-speelgoed.nl?