Klacht Brugman Daktechniek: Prutswerk, niet nakomen van afspraken, onbereikbaar en niet afgemaakt werk

Reenee

- Er liggen nog steeds geen nokken op het dak
- Er zijn halve pannen gebruikt wat daarvoor niet was, de pannen liggen niet goed
- De onderste pannen liggen te laag, de panlat ligt niet goed
- Er liggen pannen los in de goot, deze zijn losgekomen
- Lood is niet aangeklopt
- Dakgoten zijn beroerd gesoldeerd, werk is nog steeds niet af, daarbij komt hij niet tot aan het einde van de dakpan, dit is te kort
- Schade aan de gevel door splijten van de muur met inslaan van de beugels voor de dakgoten
- Beugel voor dakgoot is afgebroken
- Nog steeds geen kikern geleverd voor de randafwerking van de schuur, en aansluiting maken bij de buren op het schuine dak. Deze werkzaamheden zijn nog steeds niet uitgevoerd.
- Luchtdoorvoer niet geplaatst op het dak waardoor we nog steeds de combiketel niet kunnen gebruiken in verband met ophoping van koolmonoxide!
- Er ligt nog steeds puin en asbest in de tuin wat opgeruimd zou worden
- Er is geen isolatiefolie gebruikt op het dak, wat beloofd is en op de overeenkomst staat, bij navraag is het gewoon dampdichte folie
- Constant worden er beloftes gemaakt om te komen, waar we rekenig mee houden met onze eigen werkzaamheden die dus niet door kunnen gaan.

Als de donder alles nakomen wat beloofd is

Wij vinden dat Brugman Daktechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Brugman Daktechniek?