Klacht Brugman Keukens en Badkamers: afhandeling van gemaakte afspraken eerdere klacht juni 2015

Eikkie

via web service ,winkel in Son, hoofdkantoor een redelijke oplossing het herstellen eendere klacht( loslaten folie panelen keuken, 9jaar oud) gekregen. nieuwe fronten uitgezocht en voorstel compensatie gekregen ( vernieuwen bijbetalen 1500 euro. maand bedenk tijd? weer contact omdat de halve keuken is meegenomen in de berekening, i.v.m. een nieuwe kleur ,kan dit niet. weer contact met hoofdkantoor en winkel gehad en men zou een correctie toepassen en een nieuw voorstel sturen tot op heden niets meer vernomen. we hebben de hoop op een oplossing al laten varen. men laat gewoon niets horen. Is wel toegezegd. dhr. Tom Heere durft wel een exclusieve VIP uitnodig te sturen voor een z.g. Sneakpreview, ????? hij moest eens weten of???? de oorzaak van de klacht is bekend, een verbod op gebruik van een bepaalde lijmsoort in 2006, nieuwe lijm soort heeft waarschijnlijk de klachten veroorzaakt.

dat firma Brugman Keukens en Badkamers de gemaakte afspraken nakomt en eens goed door de organisatie handeling loopt. het compensatie voorstel in zijn geheel uitvoering brengt en service hoog in het vaandel zet.
kortom :op korte termijn gehele renovatie van onze dure keuken en geen gesjoemel met uit de collectie genomen keukens. gewoon de gekozen kleur aanbieden met geldende garanties tegen een redelijke vergoeding klant. het 1e voorstel kost €1500 was de halve keuken. klant w8t op totaal voorstel hele keuken. klant wil geen keuken die tweekleuren heeft. snelle oplossing.

Brugman Keukens en Badkamers
    Beste heer Eikhoudt,

Bedankt voor het melden van uw klacht op klachtenkompas.nl. We vinden het vervelend om te horen dat onze service tekort heeft geschoten, bij deze bieden we onze welgemeende excuses aan. Ik ga voor u uitzoeken wat er mis is gegaan en neem aan de hand daarvan na het weekend zo snel mogelijk contact met u op. Alvast bedankt voor uw begrip.

Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers
    Eikkie
    We hebben een nieuwe offerte ontvangen 6 0021 053171. Op 17-08- 2015. Om alles, de hele keuken in orde te maken moeten we €3.250 bijleggen. Ja.de Jong klantenservice. Overleggen met de verkopende winkel/ Son, om deze te hoge bijdrage te bespreken.
    Son kaatst de bal weer terug. Het is niet onze fout en we kunnen er wel voor opdraaien, een redelijke prijs is wil men niet bespreken. Dus wat nu. Rechtsbijstand?
    Eikkie
    Aanbod herstel is te duur voor ons. om de klacht te verhelpen c.q. te Compenseren moet €3300 betaald worden. Omdat en ander niet meer in de collectie zit , moeten alle fronten en zichtzijdes vervangen worden. Wij als koper zitten nu met een probleem want zelfs de losse fronten herstellen opnieuw bekleden wordt niet vergoed. We zijn nu de dupe van een productie probleem. Dus geen acceptabele oplossing. Voor een bedrag van € 2500 hadden we het willen doen, is afgewezen! Geen oplossing

Eikkie

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?