Opgelost door Brugman Keukens en Badkamers: aktie van miele apparatuur. brugman keukens weigert bonus door te sturen naar klant.

lenusua

Bij aanschaf van 5 miele producten 50% korting op kookplaat. Miele zegt het bedrag te hebben verrekend met brugman, doch deze laatste weigert om de korting terug te geven aan de klant. Eerst wisten ze niet van de aktie af, toen zouden mijn produkten niet onder de aktie vallen. Volgens miele is be bonus teruggegeven aan brugman keukens.
Ik kom niet verder met geen van beiden.

Teruggaaf van de helft van de kookplaat omdat ik speciaal voor de aktie een vijfde produckt heb aangeschaft en miele akkoord is met de aktie.

Brugman Keukens en Badkamers
    Beste meneer/mevrouw,Onze regiomanager heeft inmiddels contact met u opgenomen. We verwachten dat bovenstaande melding bij deze naar tevredenheid is opgelost.Met vriendelijke groet,
    Brugman Keukens
    lenusua
    Hartelijk dank voor de snelle reaktie en afhandeling. Alleen jammer dat wij dit niet zelf hebben kunnen oplossen namaanden van overleg.

lenusua

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?