Opgelost door Brugman Keukens en Badkamers: Annulering badkamer en keuken order

Erdalyilmaz

Vorig jaar bij brugman een keuken en badkamer order geplaatst maar deze orders heb ik geanuleerd. We hadden met de verkoper van de keukens afgesproken bij annulering 30% procent kosten van de totale prijs. Maar wij hebben afgesproken om een aanbetaling van 500 euro voor de keuken en 500 euro voor de badkamer te betalen, en bij annulering zou het bedrag niet terug betaald worden daar was ik mee accoord gegaan.
Maar bij de order van keuken heeft de verkoper het schriftelijk op papier gezet maar de verkoper van de badkamer niet maar dat was wel de afspraak en hebben we mondeling gesproken. Nu word ik belast met 1295 euro via een incasso bureau om toch 30 % procent van het aankoopbedrag te betalen. Wat kan ik hier aan doen??

Om de incasso procedure te stoppen

Brugman Keukens en Badkamers
    Beste heer / mevrouw Yilmaz,

Uw melding is in goede orde ontvangen en doorgezet naar de juiste afdeling om dit verder op te pakken.

Hopende u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.

Bianca Brugman Keukens & Badkamers

Erdalyilmaz
    Het probleem is inmiddels opgelost een mail gekregen van afdeling juridische zaken dat ze na het herbestuderen van het dossier de zaak hebben afgesloten en ook het incassobureau op de hoogte gesteld
    Erdalyilmaz
    Na plaatsen van klacht op klachtenkompas.nl heel snel een reactie gehad ik ben blij dat het goed is afgehandeld

Erdalyilmaz

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?