Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Brugman hoogglans witte keuken verkleurd

# 372015
Arona

In 2014 is onze Brugman Keuken geplaatst, hoogglans wit. Na 3 jaar begonnen de kopse kanten van de kastombouw wat te verkleuren (geel te worden), op dat moment nog niet noemenswaardig maar inmiddels is dit dusdanig verergerd dat ik dacht dit maar eens te melden bij Brugman met het verzoek hier iets aan te komen doen. Daarbij is er ook een probleem met e bijgeleverde Kraan 'en een lade moet afgesteld worden.

Eerst naar vestiging Purmerend gereden, verhaal uitgelegd, en de mededeling dat ze vanuit de vestiging niets kunnen doen omdat alles via de klantenservice van het hoofdkantoor gaat en ze daar alle gegevens wel hebben. In mijn beleving al redelijk vreemd aangezien we de keuken bij die vestiging hebben besteld maargoed dat zou een procedure kunnen zijn binnen Brugman.

De volgende dag gebeld naar de klantenservice. De mevrouw die ik aan de telefoon kreeg durfde mij kort en bondig te vertellen dat de keuken uit garantie is (misschien net 1-2 maanden) en dat ze niets kunnen doen. Geen enkele vorm van service werd aangeboden en het komt er op neer dat ik het zelf kan uitzoeken. Ik heb hierbij aangegeven dat ik het hier niet mee eens was maar mevrouw bleef bij haar standpunt.

Naast dat ik hier niet mee akkoord kan gaan lijkt het mij dat een keuken, wat een behoorlijk investering is. A. niet na 3 jaar mag verkleuren en B. dat als een klant het meld het niet zo kan zijn dat er geen enkele vorm van service wordt aangeboden.

Vervanging van de kastombouw
Afstellen van de Lade
Vervangen/ Reparatie van de kraan

Binnen garantie

Brugman Keukens en Badkamers
    Beste meneer/mevrouw Lieder,

Heel erg vervelend dat uw keuken verkleurt. Uw klacht hierover is opgepakt. We gaan hier voor u naar kijken en we nemen hierover zo snel mogelijk weer contact met u op.

Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers
    Goedenavond Twan,

Wanneer kan ik een reactie verwachten op deze klacht?

Ik hoor het graag
    Hoi Twan,

Ik heb nog steeds geen reactie ontvangen.
    Graag spoedig een reactie.

Arona
Uiteindelijke oplossing Geen, niets gehoord van brugman