Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Brugman levert veel te veel materialen en laat klant met probleem zitten
Details
Klacht
Wij hebben door brugman een volledig nieuwe badkamer laten plaatsen,gebruik makend van de installatie-mogelijkheden.Expliciet heb ik bij de orderbevestiging aangegeven dat ik zelf niets wenste te doen cq de badkamer moest volledig geinstalleerd worden.
Het aannemersbedrijf werkend voor brugman heeft goed werk afgeleverd.
Hetgeen mij echter stoort en irriteert is de rest aan tegels. In totaal 27 tegels van 60 bij 30 in de originele verpakking. Daarnaast een pakken met lijmen, tegelcement e.d..
Terugnemen wordt niet gedaan. Ja, brugman verkoopt graag........ Wat moet ik ermee. ??
Hetgeen het meest stoorde was het feit dat katrollen van de screens( zaten al in de oude badkamer) niet teruggeplaatst werden. Kans op breuk van de tegels.
Als klant mag je het nu zelf uitzoeken. De aannemer wilde ze niet terugplaatsen.
Nu vandaag na 6 weken aan het plafond gehangen (meerdere pogingen om brugman alsnog te laten plaatsen)te hebben heeft interieurbedrijf De Zon uit Geleen
de katrollen keurig geplaatst. Kwartiertje werk.
Wij blij, maar zeer teleurgesteld in de firma Brugman.
Wel alles betalen vooraf maar het tevreden gevoel achteraf is helaas afwezig.
Gewenste oplossing
Brugman kan momenteel niets meer voor ons doen.Een aardige geste in welke vorm dan ook zouden we op prijs stellen
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.