Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Brugman levert veel te veel materialen en laat klant met probleem zitten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 679576
Gebruiker
J. Beaulen
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wij hebben door brugman een volledig nieuwe badkamer laten plaatsen,gebruik makend van de installatie-mogelijkheden.
Expliciet heb ik bij de orderbevestiging aangegeven dat ik zelf niets wenste te doen cq de badkamer moest volledig geinstalleerd worden.
Het aannemersbedrijf werkend voor brugman heeft goed werk afgeleverd.
Hetgeen mij echter stoort en irriteert is de rest aan tegels. In totaal 27 tegels van 60 bij 30 in de originele verpakking. Daarnaast een pakken met lijmen, tegelcement e.d..
Terugnemen wordt niet gedaan. Ja, brugman verkoopt graag........ Wat moet ik ermee. ??
Hetgeen het meest stoorde was het feit dat katrollen van de screens( zaten al in de oude badkamer) niet teruggeplaatst werden. Kans op breuk van de tegels.
Als klant mag je het nu zelf uitzoeken. De aannemer wilde ze niet terugplaatsen.
Nu vandaag na 6 weken aan het plafond gehangen (meerdere pogingen om brugman alsnog te laten plaatsen)te hebben heeft interieurbedrijf De Zon uit Geleen
de katrollen keurig geplaatst. Kwartiertje werk.
Wij blij, maar zeer teleurgesteld in de firma Brugman.
Wel alles betalen vooraf maar het tevreden gevoel achteraf is helaas afwezig.







Gewenste oplossing

Brugman kan momenteel niets meer voor ons doen.
Een aardige geste in welke vorm dan ook zouden we op prijs stellen
Geboden oplossing
slecht voorstel om de aannemer de oplossing te laten bedenken. Brugman wast hiermee zijn handen in onschuld en neemt totaal geen verantwoordelijkheid. Brugman is voor mij een afknapper.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    J. Beaulen
    Datum
    Helaas is geen enkele reactie van brugman gekomen op bovenstaande beschamende situatie met de oprolmechanismen. Men zwijgt in alle talen.
    wel een reactie t.a.v. de te veel bestelde materialen.
    Het voorstel, hetgeen voor mij belachelijk is, is dat men het te veel bestelde materiaal( gesloten verpakkingen) wel gratis wil komen ophalen maar er staat geen vergoeding tegenover!!
    Is dit service, is dit beleid van brugman cq badenman?
    Een aardigheidje zou hier wel op zijn plaats geweest zijn.
    Naar mijn mening is de reactie beschamend en ik krijg spijt met dit bedrijf in zee gegaan te zijn.
    Of er een oplossing komt, ik twijfel, maar laat dit een waarschuwing zijn voor aspirant kopers bij dit bedrijf.
    Blijft naast t overschot aan materialen de beschamende situatie dat een ander bedrijf het probleem van de oprolmechanismen heeft moeten oplossen.

  2. Auteur
    Brugman Keukens en Badkamers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Beaulen,

    Het spijt ons oprecht dat u niet helemaal tevreden bent over hoe de montage van uw badkamer is verlopen. Dit is zeker niet onze intetntie geweest.
    Inmiddels hebben wij uw review besproken met de aannemer en hij gaat hierover contact met u opnemen.

    Ervan uitgaande dat alles, voor beide partijen, naar tevredenheid wordt opgelost.

    Heeft u echter nog vragen laat dit uw contactpersoon van de montageservice weten. ZIj helpt u graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen