Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Defecte keukenapparatuur.

Klachtnummer
# 39858
Gebruiker
Mariellehanse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben in mei 2011 een nieuwe keuken bij u gekocht. In augustus 2011 is de keuken in gebruik gegaan. Nu een aantal weken geleden is de boiler van de quooker stuk gegaan, onze vaatwasser doet ontzettend raar en de combi magnetron springt elke keer uit. Wij zitten net na de wettelijke 2 jaar garantie. Maar al mijn inbouw apparatuur kapot, dat is niet gewoonlijk! Wat kunt u nog voor ons betekenen? De vaatwasser en combi magnetron zijn van het merk Bauknecht ( GSXK 7316/3 en EMCHE 8145 PT) en de quooker is van het merk Job. Hoop snel van u te horen!

Mvg, Marielle Hanse

De oplossing

Een goede financieele tegemoetkoming. Want producten zoals vernoemd hierboven zouden het niet na twee jaar mogen begeven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Brugman Keukens en Badkamers is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen