Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Een badkamerproject met slechte kwaliteit en ontzorging

Butterfly#109

Op 30 november 2018 is ons badkamerproject gestart en 13 februari 2019 eindelijk opgeleverd. Door een reeks aan slordigheden van het montagebedrijf en gebrek aan communicatie vanuit Brugman heeft dit project dus 3x langer geduurd dan afgesproken. Een paar voorbeelden: het voegwerk en kitwerk is meerdere malen hersteld, het laat constateren en traag bestellen van een kapotte wasbak en geen reactie vanuit Brugman op mijn klachten.

We hebben een flink bedrag neergeteld voor enkel een inloopdouche, toilet en wastafel. Brugman beloofde ons een kwaliteitsbadkamer en ontzorging. Functioneel werkt alles maar het heeft ons veel tijd en frustaties gekost. Van kwaliteit en ontzorging hebben we weinig gemerkt.

Maandag 18 februari kreeg ik de volgende reactie van Brugman: er is geen reden om me tegemoet te komen in mijn klachten. De installateur werd voornamelijk beperkt door mijn inflexibiliteit om alleen aan het einde van de dag thuis te kunnen zijn. Vreemd, want hij kwam juist met 1 optie aan het einde van de dag en als die voor mij niet paste, dan deed ik een tegenvoorstel met meerdere dagdelen. Voor de levering van de nieuwe wastafel krijg ik een wettelijk vastgestelde dagdeelvergoeding van 37,50. Slechts een pleister op de wonde...

Blijkbaar vindt Brugman deze gang van zaken acceptabel en ze voelen zich dan ook niet geroepen om excuses te maken.

De klant serieus nemen en de feiten eens goed op een rijtje zetten.

Butterfly#109
    Zoals elke keer blijft een reactie van Brugman uit. Hopelijk hebben ze wel het fatsoen om de vergoeding op tijd uit te betalen.

Butterfly#109
Een schrale dagdeelvergoeding van 37,50 euro zonder enige excuses en ik vrees dat ik hier weer achteraan moet bellen want er is nog niets overgemaakt.

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?