Klacht Brugman Keukens en Badkamers: folie laat los is verkleurd en aanrechtblad wit uitgeslagen

Nancy

10 jaar een Brugman keuken met alleen maar mankementen. Van 1 deur is de folie van het hout los, dit is in en uit te drukken. Op sommige plekken heeft het folie losgelaten en kale plekken. Kromme koelkast deur. Koelkast had altijd al wat problemen. Wit uitgeslagen keukenblad. Brugman advies net na verlopen garantieperiode , azijn te gebruiken. Helpt niet. Keuken verkleurd in vergelijking met de zijpanelen die dat niet zijn. Al meerdere keren onderdelen moeten bestellen voor de koelkast en afzuigkap. Kapjes voor lampjes zitten met 1 schroefje vast, zijn van plastic, breken iedere keer af. Zo'n dure keuken waarvoor de hoofdprijs is betaald. Prijs en kwaliteitsverhoudingen kloppen voor geen kanten. Jammer genoeg kwam er bij de aankoop dezelfde klacht binnen van het keukenblad. Toen konden wij het keukenblad dat wij graag wilde hebben niet kopen, ons blad had precies hetzelfde probleem. Keuken 10 jaar geleden aangekocht rond 10.000 euro.

Nieuw keuken

Brugman Keukens en Badkamers
    Beste mevrouw Meerstadt,Dank u wel voor het melden van uw klacht. Wij vinden het erg vervelend te lezen en willen dit graag voor u oplossen. We zullen spoedig contact met u opnemen om deze punten te bespreken en een oplossing aan te dragen.Met vriendelijke groet,
    Brugman Keukens en Badkamers
    Beste mevrouw Meerstadt, We hebben u meerdere malen telefonisch geprobeerd te benaderen, helaas zonder resultaat. We willen graag met u in gesprek gaan, zou u ons indien dit u gelegen komt kunnen terug bellen? U kunt ons bereiken op telefoonnummer 0416-675400. Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,
    Brugman Keukens en Badkamers
    Beste mevrouw Meerstadt, We hebben helaas nog niets van u vernomen. We zullen deze melding beschouwen als een afhandelvoorstel. Mocht u nog met ons in contact willen komen vernemen wij dit graag. U kunt ons eventueel ook per mail bereiken als dit makkelijker is voor u. Ons mail adres is klantenservice@brugman.nl.Met vriendelijke groet,
    Brugman

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?