Opgelost door Brugman Keukens en Badkamers: Geen reactie op klachten nieuwe keuken

Beste mensen,

Op 3 september 2015 heb ik voor het laatst met jullie gebeld ivm de levering van onze keuken.

Daarna kwam onze keukeninstallateur om o.a. de aan mij toegezonden keukenla (dieper model) te monteren.

Helaas blijkt opnieuw dat dit gewoon niet goed is. De la is 74 cm breed en moet 84 cm zijn, dus 10 cm breder.

Ik mailde U daarover op 4 oktober jl inclusief div. foto's. Heb geen reactie gehad.

PASSTUKKEN:

Zie foto 153113 Dat passtuk is OK.

De andere 4 passtukken zijn ondeugdelijk. Ze vallen allemaal terug en kunnen niet precies met de voorfronten worden gemonteerd.

Misschien is het wel beter als er een inspecteur van jullie bedrijf dit gaat controleren. Na 4 maanden ben ik het een beetje beu.

Ik hoor graag hoe dit verder gaat.

Vriendelijke groet

Dick Scholtens

0651783378 0748512945

Ik zou graag een passende lade ontvangen. Op de meegezonden foto's zijn duidelijk de onjuiste passtukken te zien. Graag wil ik daarvoor de juiste passtukken ontvangen.

Brugman Keukens en Badkamers
    Beste meneer Scholtens,

Wat vervelend om te lezen dat u niets van ons vernomen heeft. Ik zo ook dat wij uw mail niet hebben ontvangen. Excuses voor deze miscommunicatie.

Ik ga uw bericht doorgeven aan onze klantenservice zodat u spoedig gebeld wordt om dit op te lossen.

Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers
    porlezza
    N.a.v. de klacht werd ik dezelfde dag gebeld door een medewerker.
    Hij probeert het z.s.m. op te lossen. Hij belt mij terug.
    Brugman Keukens en Badkamers
    Beste meneer Scholtens,

Inmiddels heeft mijn collega u terug gebeld en is de juiste lade besteld.

Hopende u naar tevredenheid te hebben geholpen!

Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers
    porlezza
    Ik werd binnen 6 uur na de klacht gebeld. Binnen 24 uur kwam er een voorstel tot aflevering van de keuken-onderdelen. Deze worden over 2 weken geleverd.
    Ik ben tevreden over de afhandeling.

porlezza

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?