Opgelost door Brugman Keukens en Badkamers: Getekend voor een aanbetaling van € 500, maar blijkt ineens voor een complete badkamer !

Ron

In december vrijblijvend gekeken bij Brugman Purmerend naar een nieuwe badkamer. De verkoopster heeft ons een aanbieding gedaan van 40% korting op de boekprijzen als we een aanbetaling zouden doen van € 500. We hadden nog niets concreet uitgezocht, maar voor € 500 zouden wij wel iets kunnen uitzoeken met de 40% korting. Ook kregen we de laagste prijsgarantie. Nu hebben we een mooie aanbieding van een badkamer bij een andere firma en hebben dit bij Brugman gemeld. Er was ineens geen sprake meer van laagste prijsgarantie en waren ook verplicht om de complete badkamer bij Brugman af te nemen. Hoezo vrijblijvend? Er was ineens geen klantvriendelijk gesprek meer mogelijk en werden gedwongen om een badkamer uit te zoeken. Ik heb nog een gesprek met de bedrijfsleider en de verkoopster, maar het voelt allemaal niet goed. Natuurlijk laten wij het hier niet bij zitten. Waarschuwing : Teken nooit iets bij Brugman, want dat voorkomt een hoop ellende. Wordt vervolgd.....

Ik wens mijn aanbetaling van € 500 retour.

Brugman Keukens en Badkamers
    Beste heer Bos,Dank u wel voor het schrijven van uw klacht. Spijtig te vernemen dat u een vervelend gevoel aan uw bezoek heeft overgehouden en dat er wellicht een miscommunicatie is ontstaan. Ik ga deze situatie voor u bespreken met de verkoopmanager en kom hier bij u op terug.Met vriendelijke groet,
    Brugman Keukens & Badkamers
    Beste heer/mevrouw,
    Dank u voor uw vlotte reactie op mijn schrijven. Ik waardeer het zeer dat u de moeite neemt om contact op te nemen met de desbetreffende verkoopmanager. Vanwege de afwezigheid van de betreffende verkoopster heeft er nog geen vervolg gesprek plaatsgevonden. Ik ga ervan uit dat wij op korte termijn een uitnodiging ontvangen. Ik heb echter na het eerste gesprek met de verkoopmanager niet de indruk gekregen dat de klant centraal staat. Met vriendelijke groet, R. Bos
    Brugman Keukens en Badkamers
    Beste heer Bos,Inmiddels is er contact geweest met het filiaal en is de situatie besproken. Er is naar tevredenheid gehandeld en de order wordt geannuleerd.Hopende u naar tevredenheid te hebben geholpen.Met vriendelijke groet,
    Bas - Brugman Keukens & Badkamers
    Ron
    Vorige week een gesprek gehad met de filiaal manager. Hierbij kwam vast te staan dat Brugman niet correct heeft gehandeld en dat de "order" wordt geannuleerd. Tevens zou de filiaalmanager op ons verzoek de aanbetaling van € 500 retour storten op mijn bankrekening. Het geld is tot op heden nog niet ontvangen, maar ga ervan uit dat dit z.s.m. is overgemaakt. Tot slot hebben we besloten om nooit meer met Brugman in zee te gaan. Ik laat nog even weten als alles is afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?