Opgelost door Brugman Keukens en Badkamers: Herstel of vervanging van afwasmachine conform voorwaarden koopovereenkomst

content Opgelost

Ondeugdelijk product

Mijn AEG afwasmachine vertoont een gebrek: water op de bodem. Het apparaat valt onder de verstrekte vijfjarige garantieperiode. Volgens de service technicus van de fabrikant is reparatie niet mogelijk. Hij heeft het apparaat afgekeurd. Vervolgens heb ik meermaals contact gezocht met de klantenservice van Brugman. Ik word echter van het kastje naar de muur gestuurd. Ten einde raad heb ik
een klachtenbrief ingediend bij Brugman met het verzoek om binnen drie weken schriftelijk te reageren. Fabrikant heeft inmiddels een omruilvoorstel aangeboden voor een nieuwe afwasmachine, echter met een aanzienlijke bijbetaling. Hiermee ben ik het niet eens. Tot op heden heb ik geen reactie / voorstel ontvangen van Brugman zelf.
Ik doe een beroep op de verstrekte garantie en het verzoek aan Brugman om zo spoedig
mogelijk tot herstel of vervanging van het product over te gaan. Conform onze koopovereenkomst
heb ik recht op een deugdelijk product gedurende het levensjaar.

Brugman Keukens en Badkamers
    Beste meneer/mevrouw Meuwissen,

Ik heb begrepen van onze klantenservice dat zij u inmiddels nogmaals ons voorstel hebben toegestuurd per mail. Het voorstel blijft staan zoals reeds eerder met u besproken.

Lucas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers
    JMR Meuwissen
    Na zorgvuldige bestudering van het voorstel van Brugman heb ik besloten om hiervan geen gebruik te maken. Ik heb gekozen voor een andere oplossing die financieel aantrekkelijker is.

Nieuwe afwasmachine via leverancier

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?