Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Keukenblad verkeerd gelevert

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 85154
Gebruiker
Fiets
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na het leveren van alle onderdelen van de keuken, op 6 november, bleek dat het keukenblad in de verkeerde maten geleverd was.
Na enkele keren bellen wordt een nieuw blad in de juiste maat besteld en de levertijd verteld. Het wordt doorgegeven dat die 18 december wordt en dat het niet eerder kan.

Het huidige blad past niet en is niet bruikbaar, hierdoor zitten wij nog weken langer zonder bruikbare keuken.

De oplossing

Geld terug is niet nodig, enige compensatie hiervoor zouden wij graag willen zien. Bijvoorbeeld een keukenapparaat of buitenkeuken die ook veelal weggegeven worden bij de verkoop van keukens

2 reacties

  1. Auteur
    Fiets
    Datum
    Eerder was aangegeven dat wij het oude (verkeerde) blad mochten houden. Bij het nabellen voor wat er allemaal in bestelling stond bleek dat het nu niet meer het geval was.
  2. Auteur
    Fiets
    Datum
    Er was geen klachten afhandeling. Ook heeft Brugman Keukens niet op onze klachtenbrief gereageerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fiets
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?