Opgelost door Brugman Keukens en Badkamers: Keukenvloer na 8 weken nog steeds niet gelegd en nog geen zicht op oplossing

content Opgelost
JDingemans

In april 2017 een keuken gekocht met levering in Oktober 2017. Op 13 oktober werd deze bezorgd en zou de vloer betegeld worden. Nadat de verkeerde tegels geleverd en weer meegenomen werden, werd de keuken geïnstalleerd zonder vloer en deze zou later gelegd worden. Inmiddels zijn we 8 wkn verder en is er nog geen zicht op het leggen. Ik heb hierover meermaals contact opgenomen. 6x werd me verteld dat de tegelman zijn agenda niet bij de hand had en dat hij terug zou bellen. Dit is nooit gebeurd. Bij de klantenservice wordt ik van de keukenhulp naar de badkamer doorgestuurd omdat zij tegelen regelen, en zij sturen mij weer terug omdat het om een keuken gaat. Omdat alles reeds betaald is, ben ik geen prioriteit meer.

Ik wil graag dat mijn keuken nog voor kerst afgemaakt is en de vloertegels liggen.

Brugman Keukens en Badkamers
    Beste meneer/mevrouw Dingemans,

Ik kan me voorstellen dat u daar erg ontevreden over bent, wat ontzettend vervelend. Wij pakken het direct op en zullen u zsm informeren.

Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers
    Brugman Keukens en Badkamers
    Beste meneer/mevrouw Dingemans,

Inmiddels heb ik begrepen dat er contact met u is geweest en dat de problemen nu zsm opgelost gaan worden. Dat is goed om te vernemen.

Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers
    JDingemans
    Inmiddels contact geweest met brugman. Deze hebben contact gelegd met hun onder aannemer. Deze heeft helaas geen tijd om de vloer voor kerst te leggen. Dit staat nu op 2 januari gepland. Aan de ene kant blij dat de vloer komt (al hou ik een slag om de arm omdat dit een keer eerder ook al niet doorging). Aan de andere kant jammer dat we uiteindelijk 3 maanden na installatie van de keuken pas een vloer hebben en dat er geen gaatje gevonden is om de 4m2 eerder te doen.

JDingemans
De vloer is gelegd op 2 jan. Helaas was dit niet mogelijk voor de kerst te doen. Verder bleef het stil van alle kanten. Er is geen communicatie verder geweest vanuit brugman of anderzijds.

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?