Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Klacht antwoord medewerker

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 479721
Gebruiker
Lm
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Okt 19 is mijn badkamer geheel gerenoveerd. Blijkt in mei 20 dat de douchekop een oxidatie plekje krijgt. Jun 20 netjes neen nieuwe douchekop opgestuurd gekregen. Helaas sep 20 constateer ik weer een oxidatie plekje. Klantenservice gemaild met het zelfde verhaal. Krijg ik een mail terug dat ze uit coulance een nieuwe Douchekop opsturen met een onderhoud document. Zou geen productie fout zijn. Brugman gebeld, uitleg gevraagd. De medewerkers gevraagd wat het onderhoud plan is van een douchekop. Kalk zou volgens haar de boos doener zijn. Lijkt me sterk het is een dichte douchekop chroom. Aan de zijkant zit het oxidatie plekje.
Daarbij 4 maanden oude douchekop die vol zou zitten met kalk klopt niet. Medewerkers blijft bij haar verhaal. Erg onvriendelijk en totaal geen medeleven. Kosten douchekop ruim €200. Daar mag toch wel iets goeds tegen over staan. Kwaliteit beneden peil.

Hangend Toilet Zit los, tegel erachter is gebroken, stukjes Tegel liggen onder de toilet.
Mail verzonden, tot heden geen bericht mogen ontvangen.

Naar de winkel Hoofddorp gegaan, daar werd gelukkig goEd naar me geluisterd. Alleen de oplossing ligt bij de klantenservice Brugman.

De oplossing

Terug bellen en normaal gesprek met een goede oplossing. Daarbij geen dreigement dat het aan ons zelf ligt door een onderhoud documenten mee testuren, bevestigd in gesprek ook nog eens.

1 reactie

  1. Auteur
    Brugman Keukens en Badkamers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Erg vervelend dat u problemen heeft met de douchekop en het toilet. Voor de douchekop krijgt u van ons een nieuw exemplaar toegestuurd. Het onderhoudsdocument wat we meesturen sturen we u toe als advies. We verzoeken u om het advies dat hierin staat ter harte te nemen om te zien of dit een ander resultaat geeft. Daarnaast hebben we u gesproken over het toilet. Hiervoor komt de aannemer bij u langs om de situatie ter plekke te beoordelen. Mocht u nog andere vragen hebben dan vernemen we deze graag.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lm
Datum
Uiteindelijke oplossing
Betreft de douchekop kop ging het mij om uw antwoord van uw medewerker. De nieuwe douchekop net binnen. Daarbij het onderhoud plan van u. Daaruit blijkt dat de douchekop na iedere douche droog gemaakt moet worden met een zachte doek. Ik ben dan benieuwd hoe u dit doet met kinderen thuis. Betreft de toilet, Aannemmer had ik zelf gebeld, 25 aug. Brugman niet. Langs geweest 3 weken geleden. Tot heden niets vernomen, wachten op de planning??????. Over beide klacht neergelegd bij Brugman Hoofddorp en klantenservice Brugman. Juist van die klantenservice kreeg ik een niet bevredigend antwoord. Mevrouw bleef maar bij haar standpunt kalksteen en schoonmaak middelen en onderhoud. Douchekop is 3 maanden oud.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen