Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Koopovereenkomst en annuleringsvoorwaarden niet bekend gemaakt bij aankoop. Ook gelden die niet!

Iulia

We hebben op zondag 11 augustus een order van tegels&badkamer spullen geplaatst. De verkoper heft ons de koopovereenkomst niet laten zien , dat was op een stiekeme manier aan de offerte gehecht - zonder dat he het hoef te tekenen. Daar stonden in kleine letters de annuleringsvoorwaarden, van 5% van de aankoopswaarde = 650 euro in ons geval. De annuleringsvoorwaarden staan ook op hun website: “De volgende dag besloten wij de bestselling te annuleren en Brugman meteen lieten weten, binnen 24 uur sinds de aankoop. Ik vroeg een schrijftelijke bevestiging en in plaats daarvan kreeg ik telefoontjes en een aandringende uitnodiging naar hun showroom om verder de situatie te bespreken.
Uiteindelijk (wel binnen 48 uur) kreeg ik een antwoord met de informatie dat wij eigenlijk 30% moeten betalen = 3.900 euro van ons geld voor een bestelling die nooit in behandeling was genomen!!! Dat in tegenstelling met de annuleringsvoorwaarden die op hun website en in hun contract staan!

- annuleringskosten compleet verwijderen: Brugman heeft geen kosten met onze order gemaakt tussen 11/08 avond tot 12/08 om 13.00.

- hoewel oorspronkelijk wilden wij toch de 5% betallen, denken wij dat Brugman oneerlijke verkoop praktijken heeft gebruiken - dus de overeenkomst die we als bijlage hadden vernomen in de getekende offerte (zonder geen verwijzing ernaar) ongeldig moeten worden.

We should settle everything in writing, I do not appreciate phonecalls and new invitations to meet.

Brugman Keukens en Badkamers
    Beste meneer/mevrouw Degeratu,

Wat spijtig om te horen dat u dit gevoel heeft, dat is zeker niet onze bedoeling. Ik heb u klacht in behandeling genomen en doorgestuurd naar de juiste persoon. Zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen hierin.

Stephan Schipper - Brugman Keukens & Badkamers
    Iulia
    Ik heb geen antwoord verder gekregen.
    Brugman Keukens en Badkamers
    Beste meneer/mevrouw Degeratu,

Uw dossier is bij ons bekend en wordt behandeld door onze afdeling juridische zaken. U verneemt zo snel mogelijk contact met ons op.

Stephan Schipper - Brugman Keukens & Badkamers

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren