Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Montage keuken

Klachtnummer
# 181986
Gebruiker
Veen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Keuken gekocht met pakket tot montage en installatie.
Monteur;
1) deed geen werkzaamheden onder de grond.
2) mocht geen gaten boren.
3) had geen gereedschap om gasleiding te verwijderen.
3) hoofdkrant van het gas dicht, vervolgens niet geopend: weekend zonder gas.
4) stopcontacten had hij gemonteerd,echter sloeg na een uur de stoppen door, monteur gebeld en kwam netjes terug, s avonds sloegen opnieuw de stoppen door. Met de vonken uit het stopcontact.
5) stopcontact zit scheef.
6) het af tappen van de leiding is niet gebeurd, waardoor de stucer om deze leidingen is gegaan.
7) monteur heeft de structuur beschadigd.
8)
Brugman deze bovenstaande klachten herhaaldelijk gemaild en gebeld, gevraagd om een oplossing. Tot op heden is de oplossing er nog niet en wachten wij nog.

De oplossing

Dat de keuken naar tevredenheid wordt geplaatst en financiële vergoeding voor de eigen gemaakte kosten van eigen monteur die ingezet moest worden.

2 reacties

  1. Auteur
    Brugman Keukens en Badkamers
    Datum
    Beste mevrouw Veenendaal,

    Ik ga uw melding intern bespreken en zorg ervoor dat u spoedig een terugkoppeling ontvangt.

    Met vriendelijke groet,

    Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers
  2. Auteur
    Brugman Keukens en Badkamers
    Datum
    Beste mevrouw Veenendaal,

    Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met de teamleider montage, de heer Luckman. Hij is vanochtend bij u geweest en er is met u afgesproken dat de keuken nog voor het weekend (donderdag of vrijdag) wordt geplaatst. De afspraken zullen ook nog per mail aan u worden bevestigd.

    Ik ga er van uit dat alles naar tevredenheid zal worden opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers