Opgelost door Brugman Keukens en Badkamers: Niet enige flexibiliteit tonen bij een klant die een groot probleem heeft.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 422298
Gebruiker
J.J. Burggraaff
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een order geplaatst (en volledig betaald) van ca. € 13.000,-- voor het renoveren van onze badkamer. Tijdens de montage door aannemer/ installateur bleek dat we, samen met de verkoper van Brugman Leeuwarden, een onjuiste keuze hadden gemaakt voor de kraan en douche systeem. Daarom moet ik op zeer korte termijn een andere kraan en douche geheel hebben aangezien de aannemer er over 1 a 2 dagen
aan toe is. Omdat we de gekochte spullen graag weer willen retourneren komt de uitslag hiervan pas volgende week. De man / afdeling kan niet sneller reageren. Het wel of niet retour nemen van de verkeerd bestelde
goederen hangt af van de nieuwe bestelling. Dus als we wachten op de
beslissing van Brugman dan komt het werk stil te liggen. Ook een snelle levering kan men niet waarmaken c.q. iets over zeggen.

De oplossing

Nu blijkt dat Brugman en Saniweb allebeide bedrijven zijn van de Mandemakers groep. Daarom vanavond alle dezelfde spullen (!) besteld bij Saniweb en bespaarde ook nog € 160,-- op een bedrag van € 860,--.
De hele gang van zakje is klagenwaardig, temeer dat een dame op het hoofdkantoor de tel. verbinding plots verbrak. Ook kon ik geen leidinggevende van haar aan de telefoon krijgen. Al met al om verdrietig
om te worden, ik begrijp het niet en voortaan zeker geen zaken meer wil doen met dit bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Brugman Keukens en Badkamers is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    J.J. Burggraaff
    Datum
    Brugman heeft toch snel (binnen 1 dag) het probleem tussen ons opgelost. Zij betreuren de
    ontstane misverstanden en emotie. De overbodig geworden spullen nemen zij
    - als uitzondering op de regel - nu wel terug en Brugman gaat het volledige bedrag op onze bankrekening storten. Probleem opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.J. Burggraaff
Datum
Uiteindelijke oplossing
Brugman neemt de spullen alsnog terug en betreurt de gang van zaken.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?