Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Nieuwe keuken, levering op onderdelen niet volgens afspraak.

Klachtnummer
# 25290
Gebruiker
mw. G. de Boer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In dec. 2012 nieuwe keuken(ordenr. 2 0014 055888) besteld bij Brugman keukens Amersfoort. Bij levering klopte de hoogte van de bovenkastjes niet, maar dit is hersteld. Zelf tegels gekocht omdat ze niet besteld waren (over gebeld). Factuur klopte niet, teveel betaalde bedrag is nog steeds niet terugbetaald. Verschillende malen over gebeld met A'frt en Waalwijk.
Bij plaatsten bovenkastjes blijkt nu dat kastjes naast afschuigkap verkeerd om opengaan. Afgesproken is, telefonisch met verkoper in A'frt, dat deurtjes andersom open zouden gaan. Nu lastig iets uit kastje naast afzuigkap te halen.
Kastje boven de koelkast heeft geen apart deurtje maar is integraal meegenomen in de koelkastdeur. Afspraak was klepdeurtje.
Over dit laatste moet ik nog contact hebben. Andere klachten tot nu toe door service afdeling in Waalwijk vriendelijk ontvangen. Verkoper in Amersfoort kan zich zaken niet steeds herinneren.

De oplossing

1) Teveel betaalde bedrag terugboeken.
2) Nieuwe deurtjes voor bovenhoekkast naast afzuigkap die op de juiste manier opengaan.
3) Nieuwe deur voor koelkast en klepdeurtje voor kastje boven koelkast.

Over punt 2 en 3 heb ik donderdag 18 april contact met verkoper Brugman A'frt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Brugman Keukens en Badkamers is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen