Opgelost door Brugman Keukens en Badkamers: Ondeugdelijke producten geleverd - niet volgens afspraken

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 596190
Gebruiker
Eric keukplaat
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ondeugdelijke product geleverd twee keer. - wij betaald op 14 februari 2022. Producten zijn teruggegeven. Geld nog niet ontvangen ondanks meerdere keer gevraagd en gebeld. Nu lulkoek verhaal dat toestemming moet gegeven worden door directie - in strijd met consument rechten. Bijna 1600 euro missen wij sinds 14 feb. 2022

Gewenste oplossing

Wij willen ons geld terug. Wij hebben geen kookplaat en kunnen geen andere kopen zonder ons geld
Geboden oplossing
Geld terug - alleen duurt heeeel lang en wij hebben moeten vechten om ons geld terug te halen. Duurt weken. Vanaf 14 februari zonder kookplaats (gezin met negen man) en omdat brugman onze geld had konden wij geen ander kopen. Twee vrije dagen moeten nemen voor twee foute leveringen plus een half dag voor een electrician - en nog geen kookplaats en geen compensatie. Waardeloos service.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Brugman Keukens en Badkamers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer,

    Het spijt ons om te lezen dat u niet tevreden bent betreft het retourneren van de kookplaat. Dit is zeker niet de bedoeling geweest waarvoor onze welgemeende excuses.
    Inmiddels het ik vanuit onze administratie vernomen dat het bedrag op uw rekening is bijgeschreven.

    Met vriendelijke groet,

    Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen