Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Onzorgvuldigheid

Weesper

Wij hebben duidelijk besproken en vermeld in de offerte dat wij GEEN merkemblemen
gemonteerd wilde hebben van Brugman op onze keuken.
Dit naar aanleiding van diverse slechte onderhouden vanuit Brugman naar ons toe.
Onze keuken is nu geleverd en gemonteerd met merkemblemen van Brugman.
Ten tweede hebben wij een bestek la geleverd en gemonteerd gekregen die niet door ons is uitgezocht.
Wij hadden namelijk een even grote bestek la besteld als de 2 lades die eronder gemonteerd zijn in onze keuken.
Ten derde wij zouden onze keuken ook zoals vermeld in de offerte compleet gemonteerd en afgewerkt ontvangen, maar nu blijkt er een kier te zitten tussen de wand en het blad. Dit is niet afgekit door Brugman. Brugman creeerd nu schimmel achter het keukenblad, omdat het niet is afgekit.
En 6 deuren niet meegeleverd wachttijd ruim 4 weken, reden hiervan zeggen ze vergeten te bestellen.
Kookplaat met verlengsnoer aangesloten, volgens de norm NEN 1010 mag dit absoluut niet.
Mvg,

Wij zouden graag ter compensatie een spatrand rondom de gehele keuken willen ontvangen en een grotere bestek la zoals de twee onderste lades.
Als de compensatie geaccepteerd word zijn wij bereid de merk emblemen te laten zitten van Brugman.

Brugman Keukens en Badkamers
    Beste meneer Jansen,

Bedankt voor uw bericht. Spijtig te vernemen dat er een aantal miscommunicaties zijn ontstaan. Er is zojuist telefonisch contact met u geweest en de situatie is besproken. De missende artikelen staan in bestelling en onze monteur kijkt de kitranden na. Ook gaat hij de aansluiting van de kookplaat nazien en dit netjes voor u oplossen.

Dit alles zal in een kort tijdsbestek voor u worden opgelost. Mocht u nog vragen hebben wil ik u verzoeken het contact te laten verlopen via uw contactpersoon van de service. Hij helpt u graag verder!

Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers
    Weesper
    Beste Bas,
    Ik ben vandaag inderdaad gebeld door Ton van de klantenservice. Ik ben zeer ontevreden over de klantenservice van Brugman. De klantenservice luistert niet naar de klant. Het is een fout van Brugman dat we 6st. deuren missen. Dit word ons probleem gemaakt, wij moeten een extra vrije dag nemen terwijl dit ook NIET in de offerte staat. Wij hebben een keuken en een badkamer gekocht maar na dit allemaal zeer ontevreden. Ik wil graag een compensatie voor de late levering. Mvg,

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?