Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Order klopt niet.

G.E. Voogt

Badkamerorder .Manager heeft wand/vloertegels beloofd,maar vergeten op de order te plaatsen.Druk weekend Pinksteren.Hij zou mij een nieuwe order toesturen,maar dit niet gedaan. Zoon was getuige bij deze belofte. Wat zijn de kosten voor mij,als ik de badkamer niet afneem .De manager is niet meer werkzaam bij de vestiging en heeft mijn dossier meegenomen.Er werd mij gezegd,dat hij mij zou bellen.tot nu toe is ditniet gebeurd.
Wat is Uw advies?

Ik heb al een voorschot betaald.Geld terug ,anders van mijn contract af.

Brugman Keukens en Badkamers
    Beste heer/ mevrouw Voogt,

Wij hebben naar aanleiding van uw melding vanmorgen contact gehad met het filiaal. Ook hebben we u geprobeerd te bellen. Helaas hebben we geen contact met u gekregen en hierdoor hebben we uw voicemail ingesproken.
    We zullen het vanmiddag nogmaals proberen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Bianca - Brugman Keukens & Badkamers
    G.E. Voogt
    Vanmiddag gebeld door Brugmans keukens en badkamers (hoofdkantoor).
    Klacht aangehoord en ter bespreking doorgegeven aan de directie.
    Regiomanager zal me voor het eind van de week bellen voor een gesprek om tot een oplossing te komen.
    G.E. Voogt
    Er was afgesproken,dat een afspraak in een ander filiaal met de regiomanager zou worden gemaakt.Vandaag gebeld om naar het filiaal in Hoofddorp te komen voor een oplossing .Weer een belofte,,waar niet aan is voldaan.
    Brugman Keukens en Badkamers
    Beste heer / mevrouw Voogt,

Ik heb het voor u nagevraagd en er is mij verzekerd dat er inmiddels een afspraak met u is gemaakt.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers
    G.E. Voogt
    Er zou een afspraak in een ander filiaal van Brugmans worden gemaakt,dus.... niet in Hoofddorp.
    Met Bianca is dit afgesproken telefonisch en beloofd.

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?