Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Reactie van Brugman geen recht op garantie, we worden weer doorgestuurd naar de leverancier.

Erik

Zia mailwisseling hieronder.
Beste,

Begin 2017 hebben wij een nieuwe keuken bij U gekocht.
Na anderhalf jaar kreeg de vaatwasser kuren en hiervoor is afgelopen September een monteur voor geweest.
we kregen hier de mededeling jammer dat U niet meer apparatuur heeft van ons dan had U vijf jaar garantie gehad in plaats van 2.
De monteur heeft de vaatwasser en ook het klepje van de vriezer gerepareerd en we moesten direct per pin betalen.

Nu zijn we 2 maanden verder en de vaatwasser maakt wederom niet goed schoon.
Na twee keer draaien moeten we de machine reinigen, dit lijkt mij niet de bedoeling.
Gistermiddag langs het filiaal in Hulst geweest en bovenstaande gedeeld.

De dame daar heeft gelijk weer melding gemaakt en attendeerde me er op dat er vanuit Brugman ook nog garantie zit op de keuken met apparatuur.
Graag maak ik aanspraak op deze garantie , in de bijlage de betalingsbewijzen van de reparaties ( we hebben geen factuur ontvangen )

Daarnaast kijk ik uit naar een passende en correcte afhandeling van het probleem met de vaatwasser.
Alvast bedankt voor uw reactie

Een tegemoetkoming van Brugman in de gemaakte kosten en een goed werkende vaatwasser.

Brugman Keukens en Badkamers is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?