Klacht Brugman Keukens en Badkamers: slecht!!!

Hanna

Slechte zaak. Onze badkamer hier gekocht, met helaas de eerste keer naar huis gestuurd te zijn en wij beter terug kunnen komen met nog een zak geld werd ons letterlijk gezegd. Wij zijn hierna nog een keer uitgenodigd door de filiaalmanager, die ons super heeft geholpen op dat moment. Heeft ons ook advies gegeven om geen grote vloertegels op de muur te doen maar 30 bij 60 omdat de witte die op de muur gaan ook die afmetingen hebben. Uiteindelijk badkamer ontvangen met tegels waarvan wit 31 bij 61 en grijs 30 bij 60. Gelijk gebeld naar breda met de vraag of wij nog de vloertegels kunnen krijgen. Meneer ging het proberen, en hij zou ons nog contacteren hierover. De badkamer zit er al 2 weken in maar nog geen belletje van breda, zeer slecht. Tevens ook de detail over de steenstrip dit we kregen geleverd kregen, deze was wit, wat niet heel mooi is bij grijze tegels. Gelukkig hadden wij een top aannemer die hier al aan gedacht had en zelf een zilverkleurige tegelstrip had meegenomen. Ook 3 x een kapotte toiletreservoirs gekregen, waarbij wij zelf maar 1 hebben gekocht bij de aannemer. 4 weken terug de spullen ontvangen, en nog zit ik met spullen die opgehaald moeten worden door brugman. Uiteindelijk nooit meer voor ons een badkamer van brugman.

Help andere klanten beter, geef advies over kleine dingen die wij helaas niet wisten bij het kopen van een eerste badkamer.

En al helemaal niet te spreken over de persoon die dan contact met ons heeft als de spullen er zijn en belt als alles klaar is, of wij tevreden zijn. Mevrouw wist niet hoe snel ze de verbinding weer moest verbreken.

sta mij gewoon netjes te woord, en niet even snel snel snel.

Brugman Keukens en Badkamers
    Beste mevrouw De Hoop,

Wij betreuren het feit dat de bouw van uw badkamer niet helemaal naar wens is verlopen. Graag wil ik hiervoor onze excuses aanbieden. Ik heb begrepen dat de aannemer u goed heeft geholpen en het probleem met het inbouwreservoir netjes en vakkundig heeft opgelost. Uiteraard gaan wij dit punt verder met de aannemer opnemen wat betreft de kosten.

Ondanks alles hoop ik dat u toch kunt gaan genieten van uw nieuwe badkamer.

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Hanna
Uiteindelijke oplossing Hallo, Zoals u kan lezen heb ik geen klachten over de bouw van de badkamer, maar klachten over burgman die jullie blijkbaar niet willen zien. Er word namelijk contact met de aannemer opgenomen om niets. Gelukkig hadden wij een aannemer die met ons mee dacht aan een mooie oplossing.