Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Slechte service Brugman en amateurs die een badkamer moeten plaatsen in opdracht van Brugman

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 663021
Gebruiker
Bikkel Schoorl
Datum
1 reactie

Details

Klacht

We dachten veilig en zonder problemen een nieuwe badkamer te laten installeren door de aankoop te doen bij een groot bedrijf. Helaas blijkt dit bedrijf niet in staat de juiste service en expertise te leveren. Brugman garandeert bij aankoop dat zij een aannemer met de juiste expertise inzetten, maar wij zijn opgezadeld met amateurs. Ernstige lekkage, welke pas na lange tijd (ruim 6 maanden) en aandringen van onze kant serieus verholpen is, en nu blijkt dat de sunshower niet ingebouwd had mogen worden. Die is inmiddels stuk, nieuwe gekocht, en nu krijgen we weer geen gehoor bij brugman en aannemer voor de plaatsing. Doffe ellende, slechte communicatie tussen brugman en de aannemer die zij zelf hebben uitgekozen. Wij gaan nooit meer in zee met Brugman. Onpersoonlijk en onverschillig personeel dat maling heeft aan hun klanten. Het geld is binnen, en dan zit hun werk er blijkbaar op.

Gewenste oplossing

Nee. Alle problemen die sinds de start van de plaatsing van de badkamer zijn vertraagd of niet opgepakt door Brugman. Onze conclusie: slecht, onprofessioneel en onverschillig (te groot) bedrijf.
Geboden oplossing
In de lijn van onze verwachting; Brugman neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Ik hoop dat ik met mijn berichten personen bereik die overwegen een aankoop te doen bij Brugman. Niet doen! Zoek aub een betrouwbaar en klein bedrijf met passie voor hun werk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Brugman Keukens en Badkamers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Zeer spijtig dat u ervaren heeft wat u in bovenstaande review schrijft. U klacht over de sunshower hebben we intern nogmaals opgenomen en besproken.
    Rondom het hergebruik van uw bestaande sunshower zijn buiten Brugman om, tussen uzelf en de aannemer afspraken gemaakt. In uw documenten en bij ons bezoek aan u, is aangegeven dat wij in deze afspraken niet kunnen bemiddelen. Het spijt ons dat deze situatie is ontstaan maar helaas kunnen wij u niet anders berichten dan
    dat we hierin bij ons standpunt blijven.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen