Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Slechte service Brugman en amateurs die een badkamer moeten plaatsen in opdracht van Brugman
Details
Klacht
We dachten veilig en zonder problemen een nieuwe badkamer te laten installeren door de aankoop te doen bij een groot bedrijf. Helaas blijkt dit bedrijf niet in staat de juiste service en expertise te leveren. Brugman garandeert bij aankoop dat zij een aannemer met de juiste expertise inzetten, maar wij zijn opgezadeld met amateurs. Ernstige lekkage, welke pas na lange tijd (ruim 6 maanden) en aandringen van onze kant serieus verholpen is, en nu blijkt dat de sunshower niet ingebouwd had mogen worden. Die is inmiddels stuk, nieuwe gekocht, en nu krijgen we weer geen gehoor bij brugman en aannemer voor de plaatsing. Doffe ellende, slechte communicatie tussen brugman en de aannemer die zij zelf hebben uitgekozen. Wij gaan nooit meer in zee met Brugman. Onpersoonlijk en onverschillig personeel dat maling heeft aan hun klanten. Het geld is binnen, en dan zit hun werk er blijkbaar op.Gewenste oplossing
Nee. Alle problemen die sinds de start van de plaatsing van de badkamer zijn vertraagd of niet opgepakt door Brugman. Onze conclusie: slecht, onprofessioneel en onverschillig (te groot) bedrijf.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.