Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Te kleinde ladegeleiders, ladegeleiders Ordernummer 2 0020 053095

m.azofra@uu.nl

Ladegeleiders Ordernummer 2 0020 053095
IK heb heel veel vervelende ervaringen met Brugman Keukens in het verleden gehad.
Nadat monteurs van Brugman bij mij thuis waren en naar geleideladers keken van mijn keuken heb ik de geleideladers besteld die de monteurs hadden opgegeven. Deze kosten 332 E. Nu blijken de geleiders te klein te zijn en niet te passen op de lades. Wil graag mijn geld terug en krijg geen antwoord van Brugman

Gewenste Oplossing: Ik ben tevreden als ik mijn geld terug heb en ik de geleiders kan terugbrengen naar de showroom in Utrecht

Ik wil mijn geld terug

Brugman Keukens en Badkamers
    Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Spijtig dat deze niet naar tevredenheid is verlopen. Ik heb uw order ingezien en zie dat u vandaag mijn collega heeft gesproken. Mijn collega heeft aangegeven dat u de geleiders terug kunt brengen in de showroom en u dan uw geld terug krijgt. Mocht u hier nog vragen over hebben wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer 0416-675400.

Chris - Webcare Brugman Keukens & Badkamers
    m.azofra@uu.nl
    Ik om net van Brugman Keukens en heb mijn geld niet terug gekregen dus ik heb de geleiders weer meegenomen. Heb weer een email met Klacht naar Brugman gestuurd met de eis om vóór woe. 29 juni mijn geld op mijn bankrekening te storten zodat ik de geleiders kan terugbrengen.

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?