Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Uitgesloten garantie door vochtschade na loslaten fineer frontpaneel

Klachtnummer
# 663924
Gebruiker
Ger Brugman
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vochtschade keukenfront door loslaten fineer
Brugman zegt dat vochtschade is uitgesloten in hun garantievoorwaarden
Echter als fineer niet los Zou laten zou er nooit vocht vanaf ernaast geplaatste vaatwasser in het hout komen en dus niet opzwellen

Gewenste oplossing

Nieuwe keukenlade / front paneel

2 reacties

  1. Auteur
    Brugman Keukens en Badkamers
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Pelzer,

    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft. Dat is natuurlijk niet waar wij voor staan. Ik ga uw klacht intern overleggen. Ik of mijn collega van de klantenservice komt er hoogstwaarschijnlijk bij u op terug.

    Met vriendelijke groet,

    Nicole Dijkstra - Brugman Keukens & Badkamers
  2. Auteur
    Brugman Keukens en Badkamers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw Pelzer,

    In verband met uw klacht heeft onze collega van onze klantenservice vanochtend contact met u opgenomen. Hierbij hebben we nogmaals de garantievoorwaarden toegelicht en uitgelegd dat vochtschade hier helaas niet onder valt. Omdat we het wel vervelend voor u vinden zullen we zoals besproken, voor u een coulance offerte opmaken voor de vervanging van de betreffende artikelen. Deze wordt zo snel mogelijk aan u verstuurd.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen