Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Veel fouten bij levering nieuwe keuken, oplossingen blijven uit.

Duco

Na levering van onze keuken, waar veel fouten zijn gemaakt zijn, zijn we 1,5 maand verder, en op de kraan na nog niks nageleverd.

Initiatief om te informeren ligt niet bij brugman, wij moeten bellen voor de status. Beloften worden gedaan om ons te informeren, dit gebeurt niet.
Op 07-02 zouden alle onderdelen nageleverd worden, nu wordt ik een dag daarvoor gebeld, en blijken op de grepen en kookplaat na de overige producten nog niet klaar te zijn ondanks toezegging?! Ik kan de keukenmonteur een dag van tevoren weer afbellen.
Ik weet niet meer wat ik moet doen om mij klant te mogen voelen bij Brugman keukens.

Verkeerd geleverd:
-Kraan, Grepen, Te weinig stelpten, Keukenladen verschillen in kleur, Dikte van keukenladen verschilt, Kookplaat beschadigd

Fouten:
Koelkast ombouw past niet, magnetron ombouw past niet, schroeven van grepen te lang, uitsparing onder keukenkastjes voor kookplaat niet aanwezig, aanrechtblad te breed ingemeten en beschadigd, plus nog 7 andere fouten!

Montage door brugman, compensatie in gemaakte kosten door niet thuis te kunnen eten vanwege een onbruikbare keuken.

Stukadoor, schilder, parketvloer uit moeten stellen door nalatigheid van Brugman keukens.
Ook de monteur welke onze keuken monteert moeten wij nu extra gaan betalen omdat hij terug moet komen om de fouten van brugman te herstellen. Hier is in telefoongesprekken met brugman geen begrip voor, "omdat u er zelf voor kies om niet door brugman te laten monteren kunnen wij niks voor u betekenen".
Maar Brugman begrijpt blijkbaar niet dat ik er ook niet voor gekozen heb om een keuken aan te schaffen met zoveel fouten. Als ik dit eerder had geweten dan had ik überhaupt geen keuken besteld bij Brugman Keukens!

Brugman Keukens en Badkamers is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?