Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Verkeerd ingemeten koelkast. Onderkast led-verlichting niet ontvangen. Lawaai afzuigkap.

Klachtnummer
# 191818
Gebruiker
N.J. van der Veerdonk
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Betreffende de o.a de koelkast die verkeerd is ingemeten.
Na bezoek van een aannemer via Brugman keukens gestuurd, is geconstateerd dat de koelkast niet optimaal open kan. De koelkast zal verplaatst moeten worden.
De aannemer is 24-9-2016 langs geweest.
Brugman keukens heeft toegegeven dat er een fout is gemaakt. Zij willen de koelkast verplaatsen. Om de koelkast op een andere plek te plaatsen moet er een aanpassing aan de keuken gemaakt worden. De kosten zijn € 800. Brugman keukens heeft te kennen gegeven niet de totaal kosten te willen betalen. Echter de helft, €400. Ondergetekende gaat daar niet mee akkoord.
Ook wachten we nog op de nalevering van de onderkast ledverlichting. We hebben nu alleen armaturen die ongewenst zijn.
De klacht dat de afzuigkap teveel herrie maakt is onbeantwoord gebleven.

De oplossing

Zoals de aannemer heeft aangegeven. Onder het trapgat plaatsen van de koelkast. Muur zal naar links verplaatst moeten worden en elektra ook.
Kosteloos en in harmonie.

6 reacties

  1. Auteur
    Brugman Keukens en Badkamers
    Datum
    Beste meneer/mevrouw van der Veerdonk, Ik kan me voorstellen dat u niet blij wordt van deze situatie. Ik ga uw gegevens doorgeven aan mijn collega's van de afdeling klantenservice, zij zullen hierover contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Marcel - Webcare Brugman keukens & badkamers
  2. Auteur
    N.J. van der Veerdonk
    Datum
    Goedendag, wij wachten weer op een reactie van Brugman keukens. Hopen snel de oplossing tegemoet te zien.
    Vriendelijke groet,
    N.J vd Veerdonk
  3. Auteur
    Brugman Keukens en Badkamers
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Veerdonk,

    Ik heb vernomen vanuit de showroom dat zij u een voorstel hebben gedaan om de kosten te delen. U heeft te kennen gegeven hier niet mee akkoord te gaan. Echter handhaven wij dit standpunt en kan ik u hier geen andere oplossing in aanbieden.

    Met vriendelijke groet,

    Marcel - Webcare Brugman keukens & badkamers
  4. Auteur
    Brugman Keukens en Badkamers
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Veerdonk,

    Ik heb vernomen vanuit de showroom dat zij u een voorstel hebben gedaan om de kosten te delen. U heeft te kennen gegeven hier niet mee akkoord te gaan. Echter handhaven wij dit standpunt en kan ik u hier geen andere oplossing in aanbieden.

    Met vriendelijke groet,

    Marcel - Webcare Brugman keukens & badkamers
  5. Auteur
    N.J. van der Veerdonk
    Datum
    Gezien het feit dat vanuit de showroom met een vakkundige medewerker met een tekening is bepaald waar de koelkast geplaatst moest worden. Lijkt het mij dat eventuele vergissingen ook vanuit Brugman keukens met de nodige vakkennis kosteloos verholpen dienen te worden. Vooral omdat we zelf tijdens het bespreken van de aankoop aan hadden gegeven dat we de koelkast al onder de trap wilde plaatsen. Volgens de medewerker was dat toen niet verstandig.

    Vriendelijke groet,
    N.J vd Veerdonk
  6. Auteur
    N.J. van der Veerdonk
    Datum
    Beste marcel,
    Wij wachten ook nog op de led-onderverlichting van de keukenkastjes. In de showroom hebben we de verlichting uitgezocht en die zou spoedig geleverd worden. Echter niets meer van vernomen.

    Vriendelijke groet N.J vd Veerdonk

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen