Klacht Brugman Keukens en Badkamers: Zeer slechte service en betrouwbaarheid

Badkamer, toilet en keuken Brugman Son
Begin april 2017 hebben wij een keuken, badkamer en toilet gekocht bij Brugman in Son voor een totaalbedrag van €30.000. Hiervoor zou ook het appartement gestukt worden en een deur vervangen worden door een muurtje. Plaatsing zou plaatsvinden 1e week van juli.
Problemen:
• We hadden een overeenkomst (getekende totaal order) van €30.000. Geheel verzorgd dus slopen, afvoeren, opbouwen en aansluiten. Brugman stuurt totaal diverse losse facturen met een totaal bedrag van €35.312,50. Na het nodige geklaag en overleg en mijn toestemming om het basisbedrag met €1200 te verhogen ivm een fout bij Brugman betaal ik totaal €33.312,50 en daarnaast nog aanvullende kosten van €695,35 aan derden. Totaal heb ik dus onder protest (anders werden de spullen niet geleverd) €2807,35 teveel moeten betalen aan Brugman.
• Tevens zijn wij zeer teleurgesteld in de service van Brugman. Wij hadden verwacht dat Brugman een actieve rol zou vervullen maar na het verkooppraatje blijft er weinig van de adequaatheid en service over. .
• Bij het plaatsen van de badkamer overschrijdt men ruim de eerder overeengekomen 2,5 weken. Sommige muren zijn slecht gekit (over randen heen), (hier is niets aan gedaan)
 Spotjes zijn foutief (Moesten blijven zitten want gaten waren te groot gemaakt)  Verwarming hangt niet conform afspraak  Geen vlakke vloer en deze is te ver doorgelegd over het laminaat.  Vloertegel aanzienlijk beschadigd en ligt niet helemaal vlak (niets aan gedaan)
  Lade badkamermeubel ontbreekt (past niet)
 Chiffon linkerzijde badkamermeubel lekt flink (niet te gebruiken)

Ondanks gesprekken met de regiomanager en beloften heb ik nu na 8 weken werken aan de badkamer nog geen enkel zicht wanneer mijn badkamer en toilet afgewerkt worden. Men reageert niet meer op mailtjes en ook de Bemica-groep (die de badkamer geplaatst heeft) reageert niet meer.
Nu we de 10e week in gaan heb ik nog steeds de volgende problemen (zie ook bovenstaande rode tekst):
o Toilet:
 Toilet kraakt steeds erger (nieuwe klacht)
o Badkamer:
 Vloertegel aanzienlijk beschadigd en ligt niet helemaal vlak
 Chiffon lekt onder de wastafel. Is niet te gebruiken.
 Lade in wastafel is fout geleverd en de nieuwe is nog steeds niet binnen.
Wat mij het meeste stoort is dat niemand van zowel Brugman als ook van de Bemica groep nog reageert op mijn klae

Herstel en terugbetaling

Albertco

De klacht is in behandeling bij Brugman, maar er is verder nog niets aan gedaan. Ik wacht op actie van Brugman en van de Bemica Groep.
    Brugman Keukens en Badkamers
    Beste heer Coppens,

Uw review is in goede orde ontvangen.

Allereerst onze excuses dat de bouw van uw badkamer niet verloopt zoals u gewenst had. Ik heb uw melding doorgezet naar mijn collega's van het opleverteam. Zij zullen dit verder oppakken en bespreken met de aannemer.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers
    Albertco
    De klacht is nog steeds in behandeling bij Brugman, maar er is verder nog niets aan gedaan. Ik wacht met ongeduld op actie van Brugman en van de Bemica Groep
    Albertco
    Totaal geen reactie over het teveel betaalde bedrag. Wel zouden ze volgende week donderdag (in de 12e week) de badkamer af komen maken.
    Albertco
    Totaal geen reactie over het teveel betaalde bedrag. Wel zouden ze deze week donderdag (in de 12e week) de badkamer af komen maken
    Albertco

Totaal geen reactie over het teveel betaalde bedrag. Wacht nog altijd op de lade voor de badkamer.
    Brugman Keukens en Badkamers
    Beste heer Coppens,

Uw melding zullen wij wederom door zetten naar het opleverteam met het verzoek u hierover te benaderen

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Ook een klacht indienen over Brugman Keukens en Badkamers?