Klacht Bruiningscentrum Boxmeer: Onjuiste verkoopinformatie, slechte service, slechte tot geen klachtenbehandeling

Carlo Floris

In 2011 hebben wij een whirlpool bad douchecombinatie . De verkoopster verzekerde ons dat deze combinatie geplaatst kon worden in onze badkamer. Een zijde zou toegajkelijk moeten zijn. Na 2 mnd ging de thermokraan van de douche stuk. Na meerdere malen bellen en aandringen werd een monteur gestuurd die deelde ons mee niets voor ons te kunnen doen omdat de combinatie aan 3 zijden vrij van de muren moest staan!. Uiteindelijk is ons een nieuwe thermokraan toegezonden en moesten we zelf voor montage zorgen. De hele douchecabine moest worden afgebroken en bij het vastpakken van het veiligheidsglas brak dit in 1000den stukken. Boxmeer kon weer niks voor ons betekenen, nieuw glas 80 euro moeten kopen. Tweede kraan ook stuk binnen 2 maanden, weer geen gehoor. Besloten de hele douche af te breken. Hele badkamer aangepast 800 euro! Na half jaar ook whirlpoolbad kapot, Badkamer blank. Vanaf november proberen het bad gemaakt te krijgen. Wij zijn radeloos.

aanpassen/vervangen zodat wij eindelijk gebruik kunnen maken van een lekvrij bad. In 3 jaar hebben wij niet een maand aaneengesloten zorgenloos gebruik kunnen maken van onze aankoop en hebben wij veel kosten gemaakt om de klachten zelf op te moeten lossen omdat we telkens werden afgescheept.

Wij vinden dat Bruiningscentrum Boxmeer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!