Wij vinden dat Bruis Maastricht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Bruis Maastricht: Weigeren consumptie bonnen van 2013 te accepteren
Details
De klacht
Bruis Maastricht is een jaarlijks festival. Vorig jaar (2013) had ik consumptie bonnen gekocht en had er 3 niet opgemaakt. Deze bonnen hebben de naam en logo van het festival maar verder geen datums, dus deze zouden onbeperkt geldig moeten zijn.Dit heb ik op het festival zelf meerdere keren uitgelegd en mij werd steeds verteld dat ze het niet kunnen accepteren, ook al heb ik daar vorig jaar zeker €2,- per stuk voor betaald!
De oplossing
Ik wil dat voortaan op het festival bonnen van vorig jaar zonder heen en weer gepraat direct kunnen worden omgeruild voor bonnen van dat jaar. Willen jullie dit probleem in de toekomst voorkomen dan stel ik voor dat er een geldigheids-datum op de consumptiebonnen word geprint.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status