Klacht Bruna: bestelling verdwenen door fout systeem bruna, bruna doet niks klant moet opnieuw bestelling plaatsen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 279407
Gebruiker
bodypaintleeuw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste, Bruna

Na aanleiding van het recente telefoon gesprek met de winkel in Dukenburg.
Bleek het dat mijn bestelling was verdwene en niet meer bij u in het systeem zou staan.
Ik moest hem maar opnieuw plaatsten en volgende week ergens zal de bestelling wel binnen komen.

Dit is natuurlijk niet de juiste gang van zaken.
Bij deze dien ik ook een klacht in over de huidige gang van zaken.

Mijn vrouw en ik hebben om die rede het volgende besloten:

Helaas ga wij de volgende bestellingen per direct annuleren:
zie privé bericht.

Wij zullen deze elders plaatsen, waar wij er wel vanuit kunnen gaan dat onze bestelling correct op tijd en in nette staat worden geleverd.
Veder zullen wij een klacht plaatsen op de website van klachtkompas.

Erg jammer dat de zaken zo moeten lopen.
Wij doen even geen bestellingen meer bij Bruna.

Met vriendelijke groet

De oplossing

Geen idee, hoe bruna dit wenst op te lossen.
Maar wij zijn het zat!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bruna hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bodypaintleeuw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Reactie Door E-mail (Gilberte van Reijsen) (03/11/2017 09:08 VM) Geachte heer/mevrouw (.....) Wij begrijpen uw reactie. Helaas was het een vervelende samenloop van omstandigheden. Om onze excuses te onderstrepen sturen wij u een kleine attentie toe. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Bruna Klantenservice
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bruna?