Klacht Bruna: Ik wil mijn aankoopbedrag terug van de Giftforyou vouchers die bij de Bruna gekocht zijn

Lisa Van Ooijen

Goedemiddag,

Mijn ouders hebben mij in juli 2018 2 cadeaubonnen cadeau gegeven voor een nachtje weg van Giftforyou.nl.
Ik dacht een leuk hotel te boeken dat achterop de verpakking vermeld stond maar tot mijn verbazing blijkt het hotel niet meer aangesloten te zijn bij Giftforyou. Ik kwam erachter dat de helft van de hotels die achterop vermeld staan niet meer mee doen. Ik heb dus niets aan de bon want die was aangeschaft voor het desbetreffende hotel dat achterop aangegeven stond. Dit is erg misleidend voor de Consument en ik heb als klant recht op de 30 hotels die aangegeven staan en zou graag het aankoopbedrag terug willen.

Dit heb ik voorgelegd aan een medewerker van Giftforyou alleen hun geven aan dat het geen misleiding is van de consument ondat er onderaan op het doosje staat " zie het actuele aanbod op Giftforyou" alleen dit staat op de nieuwe verpakking.
Ik heb volgens de medewerker een oude verpakking waar dit niet op staat maar Giftforyou vind dit alsnog niet misleidend voor de Consument!
Ook kunnen hun niets voor mij betekenen en ik kreeg het antwoord om maar gewoon af te wachten wanneer er meerdere hotels zich weer aansluiten zodat ik dan meer aanbod heb om uit te kiezen!
Ik wil een hotel kunnen boeken wanneer ik dat wil zoals Giftforyou dat ook op zijn verpakking beloofd.

Giftforyou verwees mij door naar Bruna, de Giftforyou voucher is daar gekocht dus daar zou ik eventueel mijn aankoopbedrag terug kunnen krijgen want hun hebben de vouchers ingekocht en verkocht aan de consument.

Na contact te hebben gehad met een vriendelijke medewerker van het hoofdkantoor van Bruna werd ik weer terug verwezen naar Giftforyou want de Bruna had inhoudelijk niets te maken met het Giftforyou product!

Ik ben nu een week verder en heb nog steeds niets vernomen en zit nog steeds met het probleem.

Ik wil dat de verpakkingen aangepast worden van Giftforyou zodat de consument niet op een dwaalspoor wordt gebracht.

Ik heb als consument recht op die 30 hotels die vermeld staan op de verpakking! die blijken niet meer mee te doen dus ik wil mijn aankoopbedrag terug van Bruna!

Ik heb contact gehad met de consumentenbond en hun hebben mij advies gegeven en gezegd dat ik wel degelijk in mijn recht sta en dat het " dwaling van de consument" is zoals het op de verpakking beschreven staat.

Zou Bruna mij een mail kunnen sturen of even hierover op kunnen bellen? Lisavanooijen@hotmail.com

Lisa van Ooijen

Ik wil graag dat de Bruna Contact met mij opneemt en mij het aankoopbedrag terug geeft. Ook zou het fijn zijn dat de oude verpakkingen van Giftforyou uit de handel gehaald worden om nog meer gedupeerde te voorkomen. Ik voel me opgelicht!

Wij vinden dat Bruna hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bruna?