Klacht Bruna: Kan al drie weken niet met Bruna cadeaukaarten op website betalen.

Klachtnummer
# 395935
Gebruiker
Mike
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb Bruna cadeaukaarten. Wil e-boeken bestellen hetgeen alleen via de website kan. Door technische storing (zegt Bruna) kan ik echter al drie weken niet met de cadeaukaarten in de webshop afrekenen. Wil de boeken niet als papieren boeken en ben dus aangewezen op webshop.
Klacht bij Bruna leidt tot niets. Er wordt noch een oplossing in het vooruitzicht gesteld noch een alternatief aangeboden. Er wordt eenvoudig gesteld, reken maar af via Ideal en koop wat anders voor je cadeaubonnen in een boekenwinkel van Bruna. Maar dan besteed ik dus tweemaal het bedrag!!

De oplossing

Regelen dat ik die e-boeken kan kopen en mijn cadeaukaarten te gelde kan maken en niet gedwongen worden tweemaal de waarde van die cadeaukaarten te besteden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bruna hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bruna?