Klacht Bruna: Klacht beleid retourneren

Klachtnummer
# 312300
Gebruiker
Jamo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Rekenmachine gekocht na het openen kwam ik erachter dat deze rekenmachine niet alle functies had. Hierna ben ik terug naar de Bruna gegaan. Daar werd mij verteld dat de verpakking open is geweest en ze het niet meer terug nemen. De verpakking had een kleine scheurtje aan de zijkant. Op de bon is niks te lezen over het niet mogen retourneren. Mij werd gezegd dat ik alles op internet had moeten onderzoeken.

Op jullie website staat ook niks over het niet mogen retourneren na het openen.:

We wijzen je erop dat wanneer het product beschadigd retour gestuurd of gebracht wordt wij hier in alle redelijkheid kosten voor in rekening kunnen brengen, indien je verder bent gegaan dan noodzakelijk was om het product te beoordelen.

Ik ben naar mijn mening niet verder gegaan dan noodzakelijk om het product te beoordelen. En het product is nog als niet aangezien ik het alleen thuis heb gebruikt.

De oplossing

Graag mijn geld terug ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bruna hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bruna?