Klacht Bruna: Klant Onvriendelijk

Simone zaandam

Onvriendelijk behandeld. Bruna zaandam In mijn pauze wilde even snel iets halen. Ik sta voor de kassa 5 min te wachten. Ik had in mijn pauze ook een belangrijk telefoontje wat niet kon wachten. Dus ik stond bellend te wachten. Er komt iemand achter mij en die werd direct geholpen. Dus ik zei er wat van. Dus de medewerker zegt ik ga jou niet helpen want je bent niet klaar omdat ik een belangrijk telefoontje tussendoor pleeg. Ten eerste staat er nergens op de deur dat je niet geholpen wordt als je aan het bellen bent. Ten tweede gaat de medewekster niet voor mij bepalen of ik mag bellen in de winkel of niet. Ten derde moet zij gewoon doen waarvoor ze is aangenomen en dat is mensen helpen bij de kassa. Niet iedereen heeft de hele.dag tijd om een belangrijk.telefoontje te plegen. Zoiets heet multitasken. Uiteindelijk ben ik naar een winkel aan de overkant gegaan waar ik wel vriendelijk werd geholpen.

Niks. Kom nooit meer daar. Rare medewerkers.

Wij vinden dat Bruna hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bruna?